یار دبستانی

یار دبستانی

یار دبستانی

یار دبستانی من با من و همراه منی

چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه

ترکه بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفهاش

خوب اگه خوب بد اگه بد مرده دلهای آدمهاش

دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه

کی می تونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه

یار دبستانی من

 



نظرات شما عزیزان:

ایرج اسدی
ساعت11:35---27 اسفند 1390
سلام و درود بر آقای موسوی عزیز
آقای موسوی شما همیشه در انجام کارهای گروهی و اجتماعی در کلاس سرآمد بودید هیچوقت اردوی زیبای مراغه از خاطرمان محو نمی شود من کار زیبای شما در ساخت وبلاگ را تحسین می کنم و از همه دوستان و همکلاسی های عزیز خواهش می کنم با ارسال مطالب خود در جهت پویائی این وبلاگ بکوشند


fffffff
ساعت0:18---27 اسفند 1390
سپاس به یاد علی بی کس .او یار دبستانی گمشده ی ماست. مرسی منم همکلاسی ام .
پاسخ: سلام همکلاسی عزیز اولا خیلی دوست دارم که خودت را معرفی کنی چون دیدن نام هریک از یاران دبستانی در وبلاگ دلگرمی بزرگی به همه عزیزان است . ثانیا علی بیکس هرگز گمشده نیست یاد و خاطرات او همیشه در دل های ماست علی الخصوص که همشهری من هم هست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ] [ 11:22 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]